طبس- حقاني – سرپرستي يزد فردا: عزیز بهزادی گفت: نوشتن شبنامه‌ ها و ایجاد و انتشار شایعات، خیانت به ملت و خیانت به قرآن است.

عزیز بهزادی صبح جمعه در همایش روز ملی شوراها در طبس که با حضور تمام اعضای شوراهای اسلامی شهرها، بخشها و روستاهای شهرستان طبس برگزار شد اظهار داشت: تمام مسئولان شهرستان طبس عضو یک خانواده واحد هستند که متشکل از چهار رکن اصلی امامان جمعه، فرماندار، شوراهای اسلامی و نماینده مجلس است.

وی ادامه داد: باید این چهار رکن همواره همدلی، هماهنگی، وحدت و حرمت خود را حفظ کرده و با دادن دست برادری به یکدیگر، به دور از هرگونه سیاسی‌کاری در راستای حل مشکلات و رشد و تعالی شهرستان طبس گام بردارند.

فرماندار شهرستان طبس افزود: تمام مسئولان عالی‌ رتبه کشور برای شهرستان طبس احترام ویژه‌ای قائل هستند و بر همین اساس طبس دارای جایگاهی مستحکم در دولت است و ما نباید اجازه دهیم عناصر نفوذی با ایجاد اختلاف و برهم زدن وحدت مردم و مسئولان از پیشرفت و تعالی این شهرستان جلوگیری کنند.

وی اظهار امیدواری کرد با توجه به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهاد اقتصادی مردم و مسئولان بتوانند با تلاش بیشتر و حرکت در مسیر جهاد اقتصادی، اهداف نظام را به پیش برده و در راستای عمران و آبادانی بیشتر شهرها و روستاها گام بردارند.

فرماندار طبس با بیان اینکه متاسفانه با نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی شاهد انتشار شبنامه و طومارهای متعدد هستیم تصریح کرد: هرگونه ساخت و انتشار شایعات حرام بوده و این اقدام ناشایست خیانت به ملت و خیانت به قرآن محسوب می ‌شود.

وی بیان داشت: چگونه هر شخصی به خود اجازه می‌ دهد که دست به قلم برده و با نوشتن شبنامه‌ و طومارهای حاوی مطالب ناصحیح از مردم به زور امضا گرفته و به پخش شایعات بپردازد که این اقدامات در شأن مردم شهرستان طبس نیست.

بهزادی با اشاره به اینکه برخی جریانات سیاسی انحرافی به دنبال فرصت هستند خاطرنشان کرد: شهامت داشته باشید و انتقادات و اعتراضات خود را به صورت رو در رو مطرح کنید و بدانید که انتشار شایعات خیانت به مردم بوده و باعث مختل کردن جو و سیستم شهرستان می‌شود.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه در اواخر سال 1390 انتخابات مجلس شورای اسلامی که یکی از حساس‌ترین مراحل انتخاباتی کشور است را در پیش داریم احتمالا از این پس شایعات و شب‌نامه‌ها بیشتر خواهد شد که مردم باید دقت کرده و فریب این شایعات را نخورند.

وی همچنین از برگزاری همایشی مشابه ظرف چند ماه آینده خبر داد و گفت: در همایش آتی سعی خواهد شد که از نظریات تعداد بیشتری از اعضای شوراهای اسلامی استفاده شود.

منبع:مهر

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا